Senin markanın gelişimini de olabildiğince yakından takip etmeye çalışan biri olarak söylüyorum zaten çok iyi işler yapacağına eminim. 4-5 aydan fazla olmuştur bence ilk konuştuğumuzun üzerine çok daha geçmedi mi ben mi yanılıyorum
Sana yazdığım ilk tarih ocak 11 dir abi iyi hatırladın 😂emeğin, yardımların olmasa şimdi burada olamazdık iyi ki varsın