Merhaba hocam,

Binmek için alacaksanız ve yakıt dert değilse kesinlikle Audi'den şaşmayın.

Ama gerek parça bulunabilirliği gerek yakıt masrafları bir nebze sorun olur diyorsanız Superb derim.

İyi forumlar.