ZorcocuK55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yakıt vs sorun değil depo fuş gezerim herzamanda daha evvel audi kullandım başka araba kullanamıyorum passat cc hoşuma gidiyor ancak hiç kullanmadım kronik sorun vs bilemiyorum biraz şüpheli davranıyorum o araca
Temizini bulmak lazım hocam bu tür araçların yoksa çok üzer ben bulamadığım için Passat aldım zaten 😊