Yakıt vs sorun değil depo fuş gezerim herzamanda daha evvel audi kullandım başka araba kullanamıyorum passat cc hoşuma gidiyor ancak hiç kullanmadım kronik sorun vs bilemiyorum biraz şüpheli davranıyorum o araca