Merhabalar sorum şu : 2008 model audi a8 arac almak istiyorum fiyatı yaklaşık 900 bin tl km 280.xxx yanlar vs temizlik boya tavan hariç hasar kaydı 28 bin civarı sizce bu paralar bu arabaya verilirmi? Veya daha yüksek bir model passat cc alınırmı? Ki o paralarda cc hatasızlar mevcut fikrinize saygım var