Sürekli cahil cahil ve tartışmaya açık konular açıyorsun.Kardeşim kabul ederse Amsterdama göndereceğim.Niye türkiyede aylık 8-10k ya çalışmak zorunda kalsın ? Gecesi gündüzü belli olmasın ? Avrupa sanki cennetmişmiş de evet kardeşim cennet ekonomi olarak var mı ötesi belki ilerde ben de giderim ?Bir dünya tanıdığım var avrupada hepsi de insan gibi yaşıyor.Senin burda en büyük para birimin 1 kg et alamıyor neyin kafasını yaşıyorsun ?? TL parası yerlerde hala utanmadan savunmaya kalkıp trollük yapmaya çalışıyorsunuz ya yemin ederim yönetim yerinde olsam sizin gibi trolleri barındırmam bu forumda..Yönetimde de iyi sabır var.Açtığın konuların neredeyse hepsi foruma bir katkısı olmayan saçma sapan konular..Kime ne anlatmaya çalışıyorsunuz anlamadım ki .Daha geçen açtığın konuda avrupada yaşayanlar seni rezil etti hala utanmadan saçmalamaya devam ediyorsun..
https://www.r10.net/off-topic/368956...gercekler.html @GokhanGok;