Avrupa kelimesini kendince betimleyen, işsiz ve vasıfsız hatta kendine bile yararı olmayan insan nereye giderse gitsin boş.
Burada Avrupa diyor birisi, sen vasıfsız isen Türkiye de de aynı yaşarsın orada da aynı yaşarsın.
Harbiden şaka gibi.
Range nin full + fullü 80 bin euro.
Orada 4 bin euro maaş alan yakınım var adam 10 aylık maaşı ile burada kolay kolay kimsenin alamayacağı arabayı alıyor.
Bireyleri savunurken kötüleme ve nefret söylemi ile söylememek gerek.
Ülke Arap dolmuş daha neyi savunuyorsunuz arkadaş?
Ülke Arap dolmuş imkanı olan daha iyi bir yaşam için gidiyor.
Enflasyon halay çekiyor, herseye yine zam geliyor daha da bir yerleri kötülüyorlar.
Atalarımızın bizler için kurtardığı bu toprakta, savaştan kaçan insanlar güllük gülistanlık yaşıyor. Ne güzel memleket.