aTKn94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam yemeklerimiz çok iyi bence. Avrupa'ya her gittiğimizde Türk yemeklerini özlüyorum
hahahahahahhahaha doğru diyorsunuz hocam ama bu konuda da avrupa bize yetişmeye başladı.