aTKn94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu pahalılıkta hala saçmalıyorsunuz ya şaşırıyorum.
Senelerdir ara ara Avrupa bölgesine turistik geziye giderim. Yaşam standartları olsun, insanların kurallara saygısı olsun bambaşka.
Örnek olarak Polonya’da yaşayan bir arkadaşım; hem lüks ev kirası ödüyor, hem ihtiyaçlarını karşılayabiliyor hemde işten sonra güzelce gidip eğlenebiliyor.

Diğer forum üyeleri Avrupa’yı gezip görmediği için belki sizi onaylacaktır ama gerçekler bunlar.
Tabi ki Türkiye’de iyi olup orada kötü olan şeyler vardır ancak ben dahil herkes cebine bakıyor.

Ayrıca forumda Avrupa’ya nasıl gidebilirim diye konu açıp gidenler emin olun bu foruma giripte yaşadıklarını anlatmaya gerek duymaz. Çünkü muhtemelen o sıra Publarda eğleniyorlardır veya hangi arabayı alsam diye düşünce içerisindedirler
Türkiye'de iyi olan ne var hocam?