AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yan etkileri dolayısı ile hakim karşısına çıkacaklar bende olduğum için pişmanım eskiden daha atak daha güçlü vs hissediyordum artık daha pasif daha çabuk yorulur hale geldim bilmiyorum tek bende mi var ama her şey covidden sonra tetikledi.
https://www.ft.com/content/9b4e8497-...7-3ef7c9d322cb. Tekraradan habere erisemiyorum. Iki kisi sikayet etmis galiba. Yan etki var cikip yargilanacak degil olay.

She is seeking €150,000 in damages for symptoms including heart arrhythmia and brain fog that she says were caused after receiving the jab.

Aşıyı aldıktan sonra neden olduğunu söylediği kalp ritim bozukluğu ve beyin sisi gibi semptomlar için 150.000 € tazminat istiyor.