10 yılık bir süreçten bahsediyorsanız marka patent başvurunuzu yapmanızı öneririm. Hiç birşey yapmazsanız ileriki süreçte bu arkadaşlar size dava açabilir. O zamanda hemen başvurunuzu yapıp bir patent avukatına başvuracaksınız. Dava sürecide aynı bir önceki anlatığım gibi ilerler. Markanın 10 yıldır kullandığınıza dair kanıt sunarsınız sorun yaşamazsınız gene.
Çok teşekkür ederim detaylı açıklamalarınız ve yardımınız için.