Bu gidişle dolar 30 ₺'yi de geceçek.
O 10 bin ₺ de pul olacak. Borcu ödenmezsek faiz ve 3 ay sonunda yasal takibe takılacak + diğer bankalarla olan ilişkimizi olumsuz etkileyecektir. (gecikmeli ödemeden dolayı)

O yüzden borcu bekletmek mantıklı değil gibi geliyor bana 🙈