rysrysus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sülalemin yarısı almanyada yaşıyor. babam dahil...
Bu almanya bildiğiniz gibi değil diyen trollerden inanın çok sıkıldık. Bizimde ailemiz orada yaşıyor.
bunlara kalsa almanya bizi kıskanıyor.
Almanya'da yaşayıp şikayetlenen herkesi Ülkesine geri dönmesine çağrıda bulunuyorum.
Umarım Kendi vatanımızda bu ülkelerle aynı refah seviyesine gelir gün...
Kusura bakmada saçmalamışsın.
Türkiyeyi tabiki kıskanıyorlar 😂😂😂😂😂😂. Bizim semtten örnek vereyim , az önce gelirken otobüsün önünü inekler kesti ( vallahi şaka değil köy gibi bir yer ) , ineklerin kazların arasından geçtim geldim. Kiralar 15 - 20 bin ₺ bizim sitede . Tek duam şu inşallah kiralar 100.000 ₺ olur hüloooğğğ