Sülalemin yarısı almanyada yaşıyor. babam dahil...
Bu almanya bildiğiniz gibi değil diyen trollerden inanın çok sıkıldık. Bizimde ailemiz orada yaşıyor.
bunlara kalsa almanya bizi kıskanıyor.
Almanya'da yaşayıp şikayetlenen herkesi Ülkesine geri dönmesine çağrıda bulunuyorum.
Umarım Kendi vatanımızda bu ülkelerle aynı refah seviyesine gelir gün...