yusufgumussoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adamlar gerekçe bile sunmuyor. Yukarda ekran görüntüsü ekledim. Sadede hesabı tekrar açamayacaklarını yazdılar. Bişey yapsam amenna. Keşke ürünü indirebilseydim arkasını aramam ama onu da indiremedim. Param da içerde kaldı.
Aynı şeyi bende yaşadım hocam açamadım hesabı öyle kaldı