Bu söz bir akrabama ait. 3 çocuğu ve eşi ile 3 ay önce Almanyaya gitti.
Mülteci kampında kalıyorlar.
Kira sorunu yok. Yemek ücretsiz. Kişi başı ayda 350 euro para alıyorlar.
Sağlık hizmetleri ücretsiz.
5 kişi olduklarından ayda ellerine geçen para 1700 euro.
Birçok sosyal aktifive ücretsiz. Yüzme, Müzik ensturmanı öğrenme falan.
Geçen konuştum. Bana dediği hepinize tavsiye ediyorum. Evde çalışma evi temizleme derdi yok. Herkesin bir odası var. Yatakların nevresim takımları 2 günde bir değişiyor. Yemek yapma derdi, yemek ücreti yok.
Banyo tuvaletler sadece public.
Cennet gibi bir yerde yaşıyoruz. Zamanımızın tümünü gezmeye sosyal hobilere ayırıyoruz.