Bir yazılım satın aldım 999 değerinde, akşam indiririm diye düşündüm. bi kaç saat sonra hesabımı kilitlediler. Destek ekibine yazdım. Hesabı açamayacaklarını söylediler. Ne yapabilirim. Ürünü indiremedim de. Ters hiçbişey yapmadım.