Magalimadro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ya benimki böyle devamlı olmasa sorun etmem de insanın kafasını mahvediyor 5 sny de bir ses ne zaman gelecek diye telaşa düşüyorum
Yok benimki sorun olmuyor zaten şarjdan çıkartmıyorum çıkarınca ses geliyor ama sürekli gelse kafayı yer insan