Merhaba önce motor ehliyeti aldım sonra araba ehliyeti aldım şimdi harç ödemesi yaparken 3268 TL olarak mi odemeyecegim yoksa netten vergi dairesinden 658 TL olarak çıkıyor ilk ehliyeti bastirdigim için benden tekrar ödeme alıyor mu?