Aynen hocam sürekli iş başında olacağız.
Kız ekibi olmazsa olmaz zaten.
Malzemeleri de ilk başta hemen değil ama ilerleyen aylarda iş geldikçe müşterilere kiralamayı düşünüyoruz. Sadece dekor olarak falan değil misal nişan da ihtiyaç duyulacak her şeyi kiralayacağız.
Malzemeleri aslında kış sezonunda almanız en mantıklısı. Yarı fiyatına denk geliyor ortalama. Bu işin olmazsa olmazı yanında bir kadın olsun. Çünkü gelinler ile falan birinin ilgilenmesi gerekiyor.
Malzemeleri İzmir kemeraltı ve kapalıçarşıdan almanızı tavsiye ederim. Zamanla sosyal medyada tahtların üreticileri karşınıza çıkmaya başlayacak.
Araç tavsiyesi olarak ise kia bongo alın. İkinci el alırsanız tenteli olarak çok işinizi görecek.