Merhaba arkadaşlar bankacılık işlerinde fazla bilgim yok maruz görün. Bir sorum olacaktı. Ben 3 -4 aydır kredi kartından harcama yapıyorum ve ay sonu sadece asgari tutarı ödüyorum.. bu şekilde ne kadar devam edebilirim ya da bu işlemin benim kredi notuma falan bir etkisi olur mu.. şimdiden çok teşekkür ederim değerli hocalarım