Antalyada ortalama bir evde ve konumda oturmak istiyorsanız bu fiyata çok zor. O da faturalar dahil falan değil yani.
Burada gerçekten kiralar abartılı derecede yüksek. Eğer 3-4 kişi ev tutarsanız belki.