Macbook'da kullanabileceğim bir CRM'e ihtiyacım var. Çok karışık ve çok fonksiyonu olsun istemiyorum. Ancak çok basit bir şey de olmaması taraftarıyım. Excel işimi fazlası ile görüyor aslında bunu tek isteme sebebim geçmişe dönük incelemeler yapabilmek.