Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iyi duruyor hocam, kullanım amacınızı bilmiyorum fakat, 1 TB fazla değil mi sizce? 300 GB dolduramıyordum ben
Öncelikle mesajın için teşekkür ederim. Şöyle düşündüm malum ki dolar malesef yerinde durmuyor buda herşeyde olduğu gibi malesef en çokta teknolojik ürünleri etkiliyor. Mevcut ülke ekonomisini düşünerek böyle bir karar aldım.