yani kaç yılın teknik servisiyim ilk defa böle birşeye denk geliyorum genelde gereksiz biplemeler sensörlerin bozulmasıyla ortaya çıkar bu aldığınız bip sesleri işletim sistemi açıkkenmi geliyor yoksa daha pc bios da load yaparkenmi geliyor ? işletim sistemi açıldıktan sonra bip veriyorsa o yazılımla alakalı bir durumda delphi ile kodlanmış bir yazılım vs kullanıyorsanız yada visual basic genelde onlarda denk geliyorum ama bios ta load olurken geliyorsa yüksek ihtimal ram yada cpu sensörlerinden biri yada bir kaçı arıza ya geçmiş olabilir sorun teşkil etmiycektir ama ileleyen zamanda başınızı arıtır
Hocam şöyle diyeyim. Power tuşuna bir defa bastığım an gelmeye başlıyor. Ama bilgisayar açılınca da devam ediyor. Ama bilgisayarın kullanışına engel değil. Sadece bir kere ekran duvar kağıdını sildi. Sebebini anlamadım. Farklı programlar kullanmıyorum bilgisayarda. Lisanssız oyun bile yüklemiyorum. Ofis bilgisayarından farkı yok pek kullanış biçimimde. Yazılım programları da kullanmıyorum.