Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu bip sesleri böle nekadar devam ediyor hocam ? anakart sensörlerinde sorun var gibi sanki ram kaynaklı yada cpu kaynaklı
Hocam şöyle diyeyim ara ara duruyo ara ara devam ediyo. Ne kadar periyotlarla durduğunu daha çözemedim. Mesela şu an bunu yazarken ses yok. Yeniden başlattığımda oluyor garanti. Oyuna girip çıktığımda da olmuştu.
İşlemci ve Ram'e gelirsek eğer, Lenovo Vantage programında donanım kontrolü yazılımı var. Onların görselini de ekliyorum. Sorunsuz gözüküyorlar