ymazmustafa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konuyu baltalamak istemem hocam ama bu tema sanki @Lim10Ata; daha önce de @website; hocamın 150₺ den herkese sattığı yazılımı anımsattı bana kaynak kodların incelenmesi gerekebilir bence

not: bu yorum özel kodlama yazılımı dendiği için yapılmıştır kişiler tarafından mahsuru yoksa yorum kaldırılıcaktır.
smsonaylar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilemiyorum hocam @sca554; tarafından yapıldı tasarım çalışması.

Tasarım işinin verildiği konu budur: https://www.r10.net/ui-ux-tasarim/35...yacim-var.html

benimle alakası yok hocam scriptin yanlış anlaşılma olmuş sanırım