Costa Fortuna olarak verdiğiniz linkteki en ucuz tatil 29.000 TL hocam, bu mu ucuz?
Hocam 8 gece için gerçekten fiyatı iyi demek istedim.
8 Gün boyunca 2 kişi, 30 Bin TL mi?
Bu gerçek değildir hocam ya, 2 kişi 8 gün batmanda otelde kalsan, yemesi içmesi 20K tutar zaten
Buna katılıyorum.
reis aynı anda belki 5000 kişi alıyorlar ondandır
O kadar oluyor mu biraz fazla gibi geldi misafir sayısı emin misiniz?
1 kabin 600 euro. 3 gun icin 15 bin lira az degil. Ben 3 temmuz alanya 6 gece 7 gun icin 14 bin lira ödedim. Gemiler sanıldığı kadar zevkli olmuyor ayrica. 2 kere deneyimlemis biri olarak konusuyorum.
Peki önerebileceğiniz bir Gemi vb var mı acaba ?
Fiyatlar gerçekten uygunmuş acaba yeme içme olayı nasıl oluyor
Araştırıyorum ama kararsız kaldım çok tur var. Bence Herşey dahil konseptir.
Arkadaşın dediği gibi kapasiteleri çok fazla, düşük fiyattan fazla kişi alarak kâr marjını yakalayabiliyorlar. Ek olarak denizyolu taşımacılığının maliyetleri oldukça az. Karayoluna göre yedi kat, demiryoluna göre üç buçuk kat daha ucuz...
Sanırım başlıca sebepler bunlar. Acaba kumarhaneli bir alan var mı?
italyadan türkiyeye dönüş bileti dahil değil ondan olabilir
Shengen vizesi gerekmektedir + dönüş biletleri + classic kabin penceresiz sanırım.
Evet ama o biletlerde uygun oluyor sanırım incelemek lazım dönüşe göre.