HasanErol07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bim vip gold devamke.
bimin kahvesini içince boğazım Adıyaman sarması içmiş gibi oluyor hocam
bu arada fındıklı yeşil olanın tadı güzeldi