Böyle bir soru beni gerçekten üzüyor. Maddi imkansızlıklardan instant kahveyi kahve sanıyoruz. Onu da nasıl uyguna alırız diye araştırıyoruz. Biz bu hale gelecek bir millet değiliz. Umarım en kısa zamanda evinizde çekirdek kahvenizi öğütüp güzelce demleyerek içeceğiniz günlere kavuşursunuz. Çünkü ülkede bu bile lüks oldu.