Senin gibi Ifade eebilme kabiliyeti olmayanlar 40 kisiye degil, 400 kisiyi de "bilgilendirse" yine fayda etmez...
Cunku ilk mesajda sadece asgarisini odeyin dememissin, Hic odemeyin demissin.
Milete atarlanmadan ve siritmadan once bir yazdigini oku!
Tamam asgari ödeme gecikme faizi aylık 1.66
Dolar her ay %10 yükseliyor. Yani TL ile borçlandığin için faiz yıllık %100 olmadıkça her türlü kardasinn