Osmanlihitafi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bu sorunun bence çözümü yok. Bırak Allah'ından bulsun yapan (kasıtlı yaptıysa). Kamera taktırsan zaten nereye ne şekilde taktıracaksın ki onu da çalarlar ya da ışık yok diyorsun o zaman kamera kaliteli olmalı. Araç içi kamera alsan onuda hangi tarafına çevireceksin ki illa ki kör nokta olur.
Garajda hareket sensörlü ışık var birisi girdiğinde ışık yanıyor. https://www.amazon.com.tr/Wireless-O...dp/B09DQ24TGX/ bu ürünü buldum ama ben 4. katta oturuyorum benim wifi garajda çekmez.