Merhabalar, 8 daireli bir apartmanda yaşıyorum kiracıyım. Amcamın sıfır aldığı ÖTV indirimli bir aracı var aracı oğlundan sakladığı için benim garaja koymak istedi bende olur dedim. Benim aracım yok binanın etrafında da park sıkıntısı yok 2 araçlık açık aşağıda da 3 araç sığabilecek kapalı kepenkli kilitli garajımız var. Aracı ilk başta açık olana çekmiştim orada duruyordu yöneticinin ricasına istinaden aşağıdaki kapalı garaja çektim çünkü kapalı garajın girişi çok zor olduğu için kimse oraya çekmiyor sadece 1 kişi çekiyor benden hariç. Zaten binada 3-4 ailenin arabası var yani herkesin arabasına yetecek kadar park yeri var park sorunumuz yok yani. Aşağıdada diğer çeken arkadaş söyledi ben dönerken sorun yaşıyorum ileri çeker misin dedi bende çekerim dedim söylediği yere çektim. Dün gece oğlumun bisikletini almaya inince aşağıya birde ne göreyim araçta derin bir çizik var, acaba biris geçerken yanlışlıkla mı sürttü diye düşündüm çünkü garaja aynı zamanda depo gibi kullanıyoruz bina olarak. 4-5 yerinde de bu çiziklerin atıldığını gördüm arabanın üstünde çadır vardı kullanmadığımız için çadırın ön tarafını dışarıda kedi cırmalamıştı o yüzden yırtıktı yırtık olan yerlerden çizmişler. Bu kişinin muhtemelen kapalı garajda arabası olan diğer kişinin yaptığını düşünüyorum ama tabi kanıtlayamam, yapabilecek tek kişi de o gözüküyor. Bende sıfır araç alacağım bana da aynısını yapar diye endişeleniyorum kamera gibi bir şey nasıl yaparım elektrik yok orada yani bana ait elektrik yok hemde kamera görünürse gerekirse kamerayı da kırabilir. Nasıl güvenlik sağlayacağım..
https://i.ibb.co/nznY3Qb/Whats-App-G...t-00-10-07.jpg