caglargultekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yazılımcılar ne zaman, ne için üzülür? Mizahi alanda yorumlarınızı bekliyorum

Pov: Aylarca uğraşıp yaptığı scripti R10'da açık arttırmaya koyduğunda saatler geçmesine rağmen yanıt ya da beğeni gelmeyince üzülür net.
"Deploy to production failed" bildirimi geldiginde.