phpkoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kim diyor onu puan artıyor diye ? Benim tüm sicilim de tek kötü işlem var 1 defa fark etmeden asgari ödemişim diye kredi notum yerlerde sizin dediğiniz mantıkla siciliniz mahvolur gider.
Hocam valla ben hep tamamını ödüyordum. Son aylarda notu dibe çaktı direkt. Hiçbir olumsuz durum olmamasına rağmen :/

Konuda bahsedilen olayı yapabilmeniz için o borcu tek kalemde 2 kez kapatabilecek gücünüz olması lazım.

Eğer ihtiyaçlarınız için kullanıyorsanız nakit avansı kullanmayın. Kart ile alışveriş yapıp taksite bölün. Olabildiğince peşin fiyatına taksiti kullanın.

Bankalar nakit avans vermiyor zaten. Şuan tüm bankalarda musluklar kapalı. Kemer sıkma olayı başlayacak gibi, kredi notu tavanlarda olan tanıdıklarım bile limit alamıyor şuan. Bireysel kredilerin faizleri yüksek. Tek düşük borçlanma aracı kredi kartı...