Yaw kardeşim konu açmışsın ama çoğu kişinin kafasının basmadığı konu bunlar.
Birde forumun kıdemlileri ne yorumlar yapmışlar ne yorumlar.
Bırak kredi puanının düşeceğini sansınlar, bırak faizin bereket kaçıracağını sanıp enflasyonla fakirleşsinler. Bırakın abi ya millete doğruyu göstermeyi.
Millet yalan seviyor, hikaye seviyor, mistik seviyor, dogma seviyor. Bunları yazın, bırakın insanları eğitmeye çalışmayı.