revios adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 ay önce ödemediğim borçları şuan dolar bozsam ödüyorum ve üstüne cebimde para kalıyor. üstüne puanım da artıyor.
Kim diyor onu puan artıyor diye ? Benim tüm sicilim de tek kötü işlem var 1 defa fark etmeden asgari ödemişim diye kredi notum yerlerde sizin dediğiniz mantıkla siciliniz mahvolur gider.