Runaway adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim random gülüşlerim genelde qweqweqwe, aasdhsdjsjs veya jsjsjs şeklinde. Mevzuyu ergence bulduysam ya da ironik farklı bir detay yakaladıysam bazen xDé diye de gülerim. Ama ergenlik zamanları falan anan zaaa diye ya da puhahaha diye hiç gülmedim. Ha; ufakken biraz daha çok emoji kullanıyordum bazen şimdi sanki bana Ekşi Sözlük yazarıymışım gibi ironi yaptığımda bile suratsız olabiliyorum. E karşımdaki de cümlenin gelişinden ya da durum komedisinin bulunuyor olduğundan anlasın espri olduğunu yani bi' zahmet.

O değil de adam basit bir R10 klavyede nasıl kahkaha atıyor sorusu sordu, hayatımı anlattım. Neredeyse Ekim devrimine kadar inip tarihsel gelişimini yazacaktım. Bak, işte buna gülerim.
hocam iyi ki ciddiyeti bırakalım dedik brifing vermissin

ahdhfjakakal