Hocam eski kiracıda olsan maalesef enflasyona göre haksız bir kira bedeli var ortada. Sizin canınız can o adamınki patlıcan mı.
Oda enflasyon altında eziliyor oda cocuk okutuyor onunda masrafları var. Ortalama 5-6 bin tl en azından teklif etmeniz gerek işine gelmezse oda dava açar zaten ve öyle böyle çıkatır. Belki gercektende kendisi oturcak misal bir arkadaşım var kendi oturacak ama kiracı 50 bin tl ver çıkayım diyor. Kiracı mafyası oluşmuş ülkede

Eskiden ev sahipleri kan kustururdu simdi kiracılar kan kusturuyor