kendisi evde oturacaksa dava açması lazım oda 1 yıl sürer. kendi oturmazsa eğer, 12 aylık kira tazminatı alabiliyorsun, dava açmazsa tahliye kağıdını imzalamadıysan seni 10yıl+ sözleşme yılı kadar evden çıkaramaz.