Selam, dava açarsa kazanır. Ancak aynı şehirde oturabileceği başka bir evinin olmaması lazım. Ama bırak açsın çünkü dava süreci en az 1 yıl sürecek. Seni çıkarttıktan sonra 3 yıl boyunca başkasına kiraya verirse bu sefer sen dava açabileceksin ve 1 yıllık kira bedeli kadar tazminat talep hakkın olacak. Şunu unutma ki dava veya icra süreci olmadan evden çıkarsan başkasına da kiraya verse birşey yapamazsın. Noterden sana ihtar çekmesi önemsiz. Başkasına kiraya verdiği durumda tazminat kazanmak istiyorsan mutlaka dava sürecine gitmen lazım .