selam dostlar şuan oturduğum evde 1500 tl ye oturuyorum 4.yıl bitmek üzere ama ev sahibim kendim oturacağım diyerek benim çıkmamı istiyor 4.5 5k fiyat artışı önerdim ama kendim oturacağım diyor biliyorum kendi oturmayacak ama kira fiyatları malum 8-10k arası imkanı yok dava açarsa kazanma ihtimali nedir benim hakkım nedir bu durumda bilen birileri var mı ?