Mail gelince fark ettim. Niye almışım hiç bilmiyorum
Olur hocam. Önce bana sonra sana
Hocam r10'dan bildirim geldi muhammed eksi vefat filan yaziyordu. Bir kaç saniye kötü oldum. Biri vefat etti diye

)) bence hiç durma at çöpe

allah hayırlı uzun ömür versin bu arada...