MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mail gelince fark ettim. Niye almışım hiç bilmiyorum



Olur hocam. Önce bana sonra sana
Hocam r10'dan bildirim geldi muhammed eksi vefat filan yaziyordu. Bir kaç saniye kötü oldum. Biri vefat etti diye )) bence hiç durma at çöpe allah hayırlı uzun ömür versin bu arada...