Hocam bu askım bu konuyu kavramamız lazım siz o sikayeti yapınca sizin avukatınızın parasını bile verir , siz sadece dilekce verirsiniz. üstüne bir tazminat alırsınız oda bi ceza alır bence 10 lirayo a4 kagıdına verin dilekceyi yazın.