10 TL için mahkemeye verilecekse bu 10 TL için değil, o kişi başkasına yapamasın ve siciline işlensin diye verilecekse verilir. Ama hiçbir savcının 10 lira için iddianame düzenleyeceğini, diyelim ki delisine denk geldin, düzenlese bile hiçbir ceza hakiminin 10 TL için dolandırıcılığın kast unsurunun oluştuğuna kanaat getirip ceza vereceğini sanmıyorum. Yoksa miktar için değil, bu amaç için şikayetçi olmaya olunur ben bunu garipsemiyorum; siyasilerin birbirlerine açtığı beş kuruşluk davalar gibi düşünebiliriz. Ama sonuç? İmkansız.