Merhabalar,
Öncelikle kendimden kısaca bahsedeyim. Ben 18 yaşında bir genç olarak önümüzdeki haftasonu YKS'ye gireceğim. 2017 yılından beri web geliştiriciliği üzerinde birçok proje gerçekleştirdim. Projelerim arasında basit olanlar olduğu gibi, bazıları gerçekten etkileyiciydi ve dinleyenleri hayrete düşürdü. Genel olarak yaşım göz önüne alındığında başarılı olduğum söyleniyor.
Bu yazıyı çalışarak geçirmek istiyorum ve lise mezunuyum. Asgari ücretle çalışmak istemiyorum. Şu anda önümde iki seçenek var: Ya R10.Net platformunda çalışmaya devam ederim ya da bir şirket bulmak zorundayım. Ancak nasıl ilerleyeceğim konusunda hiçbir fikrim yok.
Bu konuda sizlerin düşüncelerini merak ediyorum.
Ayrıca, İstanbul'un Anadolu yakasında ikamet etmekteyim.
Kıymetli vaktinizi ayırdığınız için teşekkür ederim.