ihsancy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam yol yakınken vazgeçin bu programdan. Mahalle bakkalıysanız dahi bunla hesap tutmayın.

İlk sorunuz da şimdi netleşmiş oldu. Hayır bu yazılımı ortak data kullanamazsınız.

Veritabanı tam olarak bilmiyorum ama Firebird, access yada basit bir text dosyası bile olabilir
Böyle düşünmenizin sebebi nedir?

Alternatif ücretsiz bildiğiniz program var mı?