Sağolsunlar dolar artışını anında ürünlere ekleyen bi milletiz. Tamam haklılarda 17k ya almayı düşündüğüm 3060ti lı sistem 1 gecede 24k ya yükselmiş.

Piyasada tekel olanlar harici tavsiye edeceğiniz bi tedarikçi var mı acaba (istanbul)

Ek bir soru olarak;

Piyasada birçok 3060ti markası var biliyorsunuz.

Zotac dual
İnno dual
Gainward dual
Bu markalar ile msi, asus, gigabayte (3fanlı) arasında fan ve soğutma farkından başka çok büyük ve önemli dediğiniz farklar varmı acaba? Sonuçta hepsi rtx ve 256 bit ama aralarında ciddi fiyat uçurumları var. Alırsam üzer mi beni acaba?
Malumunuz sistemin en masraflı parçası ekran kartı meselesi