English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben sana gereken cevabi zaten verdim. Sana motorun üzerinden verdim cevabi. 4 yil onceki durum icin yorum yapmadim farkindaysan. Zaten durumu bilenler anlayanlar gereken begeniyi atmis. Senin amacin ne onu anlamadım. Bu konuyu açmandaki sebebi insanlar anlamadı hala

Bir kaç yıl sonra da aynı şeyler olacak ...