Klaxon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

Daha öncesinde aboneliği bulunan üyelere aynı fiyat üzerinden devam edileceği söyleniyor doğru mudur, bilgisi olan varsa iletirse sevinirim.
Nitro için herhangi bir kampanya bulunmakta mıdır, Nays canlı desteğe mesaj ilettiğimde kendilerinde kampanya olmadığını söylediler.

İyi Forumlar Dilerim.
Devam etmiyor, 24 haziranda ödemesi olan arkadaşımın abonelik fiyatı güncellendi.